du där.

ja oj livet e skumt. tillbaka till skolan.
sista perioden. sen kommer jag inte går här mera.
27 dagar kvar så kommer jag sitta i den där matsalen som jag suttit i ända sedan sjuan. då är det slut med gratis skolmat. och de intressanta rätterna de bjudit på. hejdå spagettisoppan och de urgoda plättarna!

igår ändrade jag totalt riktigt på vad jag ska göra sedan nästa höst.
kanske jag inte ska på bibelskola trots allt.
kanske stanna i vasa och studera ett år. SEDAN fara...
men va säger ni?

jag har ingen aning om vart ja ska ta vägen.
får jag nåt jobb då? ingen som vet .ingen vet.

min lillasyster  ett och ett halvt år e ljuvlig. höll mig vaken till tolv, för hon lekte lucia-tomte och jag var det snälla barnet som skulle ta emot paktet.

jag är trött. men mycket har jag fått gjort idag.
prov. sista inlämningauppgifter. mm.

men inget vet jag om min framtid. jesus.  leva för dig vill jag nog.

vilket konstigt år..
idag ska jag in med körkortsansökan...ja sa ju att allt är konstigt!

flinck-stackaren har tråkigt..va ska man göra åt det?
man kan  vara på en psykologitimme...

nu har jag börjat förstå vad det är att ta varje dag i sänder..

mm...sånglektion idag...krakra.

min semifinal i voice kommer vara 28.1 på after eight i jakobstad. välkomna om ni vill:)

ajö nu e pappa på skolgården..för ingen bil har ju ännu och kanske tack och lov för det!


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e totalt ljuvlig :)

2007-01-09 @ 19:36:38
Postat av: Hannafrida

åh hej på dej, jag drömde om dej inatt, ganska omotiverat, minns inte vad men du var me iaf.
sjklart jag kommer ti after8 om jag kommer ihåg det!

2007-01-11 @ 11:12:55
URL: http://hannasofia.blogg.se
Postat av: cessi

ja. det är alltid en enorm fröjd att se vad du tänker på nicolina. Själv flummar jag bara på utan att egentligen veta vad jag skriver om. Du är så underbar!och oroa dej inte min vän,om det där med framtiden

2007-01-11 @ 20:12:40
URL: http://chikibambah.spaces.live.com
Postat av: nicolina

tack alla mina gosuga vänner ni e underbara på RIKTIGT!

2007-01-11 @ 20:55:40
Postat av: Camilla

Jag håller på dig i semifinalen Nicco! Lycka till =)

2007-01-12 @ 00:21:36
Postat av: Matilda

tack! jo, man måste komma ihåg de..man glömmer så lätt då man har bråttom..va på gudstjänst idag så de va bra :) älskar dig med!

2007-01-14 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0