dagarna efter mvv..

oj ja nu är dagarna efter mvv och dagarna före skolastarten, ganska konstiga dagar..men väldigt sköna..
:)

jag vilar och sover för flera..:)
sen så är det underbart att söka herren! tänk att han har nåt nytt för en varenda dag!
underbart..

oj jaa men vimsig är jag..sannnerligen. det här året komer avgöra mycket! vart skall jag på bibelskola? till vilka utbildningar skall jag söka? kommer jag att få nåt jobb? när kommer jag klara av körprovet?
jaa ni..hur kommer studenten gå?
mm..

jesus..:) han har nog svaren då jag inte har ett endaste ett..:)
led mig rätt jesus!
jag vill vara med och vandra i din kärlek och kunna ge ut allt det du har för människorna!
tack för att jag får gå vid din sida!

mm..barnakalas idag och oj jag insåg att tiden runnit iväg..för tolv år sedan var det jag själv som sprang runt i prinsessklänning och nu sitter jag vid sidan om och betraktar..

tänk att då var ju verkligen julafton och födelsedagen det bästa som fanns!
spänning och prylar i en kombination..tänk vilken liten materialist man var..
jag ber gud att jag skall bli allt mindre materialist med tiden..

mm..
imo ansökan om körtillstånd.. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ha kul med körandet, Nicco! Kan rikti se framför mig när du kommer körandes på kunivägarna ;)
take care!

2007-01-08 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0