tiden för läsning...

imorgon börjar läslovet efter en skön helg..
avslappnad och i gemenskap av gott sällskap..
var hos becka och sara igår efter mötet med challe, macke och jappe..
det blev glass och diskussioner gällande musiken.:)

idag har jag bara funnits.

gud är god..tagit mig tid att skriva lite mail till mina fina vänner, Sara och Camilla på andra sidan Kvarken och Irre ja bara nera i Karis:)

spelat piano och sjungit lite lovsång  till herren..han är ju bara så god! och har allt under kotroll även om det inte alltid känns så.:)..

livet är annorlunda nu och jag tror det kommer bli änu mera annorlunda då man fortsätter leva:)
för livet säger jag tack!
ja kvinnokraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0