sjukhuset.

idag var en sån där dag då man misströstar om allt..
ville inte se framåt..
mådde dåligt och stannade hemma..
missade mitt näst sista prov i gymnasiet..
insåg hur skoltrött jag är..

dagen sedan spenderades i biblioteket där musikalen skulle spelas upp..
trött flicka åt sorglig räksoppa, sån där ni vet som man värmer upp i mikron.
alla blev återigen utspökade i snitsiga mustascher och pRYlar fyllde omklädnings- och kopieringsrummet bakom scenen..

sedan blev dagen lite bättre..
musikalen gick vägen Emot Alla omständigheter!

men nu e ja trött..ett lass ligger på mig.saker jag borde göra..
bara två veckor kvar i skolan..och tur är väl det..

ett trött leende bjuder jag på:)..det blir nog bra..jag skall nog inte ta nån stress!
men nog är det så att idag har jag fått en inblick i dessa människors liv, de som bär en depression..

ajö.

en sista sak om voice-tävlingen..www.stationen.fi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0