sångsystrar..


sångsystrar.
jaa..musiken..länge har jag och denna underbara sofia (på bilden utklädd till Mary poppins) sjungit tillsammans..<3 Minnen.

JO som min kusin skrev ett Inlägg!
IMorgon Klockan 20.00 rättelse:) det är då det gäller..

www.artisto.fi

röstningen av allmänheten alltså Ni där ute kommer äga rum 20.00-21.30..
dagen innan ja hur mår man?

den grymma charlotte Kerbs gick vidare från omröstningen, Det är hon verkligen värd, hon är verkligen en duktig sångerska!
så hon är den sista och Sjätte som stiger in i finalen:)..

idag har jag varit ute och kört bil..skrivit finska läsförståelse och insett hur Nära Skrivningaran Är!
det är ju helt Underligt! och 9 skoldagar kvar i min kära skola och matsalen där jag suttit enda sedan jag steg in i högstadiet 12 år gammal..tiden går jag säger då det!

intressant är det att leva och att snart gå in i Läslovet..undra hur livet förändras efter detta år..

nu vankas det mat...
2,1..dag kvar:)

kom gärna ihåg mig i era böner!
ajö ta hand om varandra och jag menar det! Varenda en är skapad till guds avbild och så värdefull att vi nog inte förstår..

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha va rolig bild :) vi ser smått desperata eller kanske mest dramatiska ut ;)

2007-02-01 @ 17:34:32
Postat av: Emelie - kusin vitamin

Okej, d va ju bra å veta! Jassåå så Kerbs gick vidare, d visste ja int..! Men ja "hejjar" helt klart på dig Nicco =) You go girl! Kram

2007-02-01 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0