jag vill flytta till Norrland..

dalar.juliaa:)nordingrå kyrka:)linnea:)tre teamarebromycket bilåkande..klubba.
Oj vilken resa vi haft...
Umeå-> Övik->Nordingrå->Härnösand->stigsjö

underbara NOrrland! hur vackert det var..
och trevligt team.
Jesus. Tjänande. Lärjungaträning. Bön. Lovsång. Bilfärder.  Öppnade Hem.
tänk att man kan lära sig så mycket på fyra dagar...
Att få be för männniskoroch tjäna under en gudstjänst är mycket saligare än att sitta och ta in!

Möten fredag, lördag och Söndag. Inför varje möte visste vi inte alls hur de skulle se ut, typ vem som skulle predika vad det enda vi visste.
Men herren kom och välsignade verkligen.

Sagt under helgen:
"Då gud skapade Norrland, måste han ha suttit i närpes"
"Tala inte som för gud hur stora dina berg är utan tala om för dina berg hur stor din GUd är"
"Som en boll kommer jag tillbaks till dig, JÄtte HEjhej"--neh vi insåg nog att den inte passade som lovsång till slut:P
" Va Göer dö? Käkar Äepple!"
"Chebaba"

disneysånger sjöngs, vi flippade ur, smorde fötter med olja,  åt underbart mat! och tog emot välsignelser som gud ger..
på underliga ställen där jag nog aldirg skulle ha hamnat annars..gud är rolig han:)..
han har humor..jo..

sjukt bra helg..och ja norrland vill jag återse..så mycket rum och Fri kände man sig då man körde där emellan dalarna..
tack alla för sällskapet!
Patric. Julia. Linnea. Flinck. Jode. Ann-marie. Kjell och Tintin:)

ta väl var på er min syskon!

pingstkyrkan.härnösand pingstkyrkajess...onewaydansablommiga tapetertechnicusflipp.mm..norrland

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! E allt ja har att säga :) Låter underbart.

2007-02-27 @ 18:30:02
Postat av: Matilda

Det verkar ha varit ljuvligt jo :)
Tack för att jag fick komma och bo hos er natten före du for! Det var ljuvligt att få se dig å prata fastän vi inte hade så lång tid på oss!
Vi ses om mindre än tre veckor! :)kram

2007-02-27 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0