hela mitt inlägg for kaputt..

ja ibland tror jag nog inte att jag känner mig själv.

nu har läsningen börjat..igår spenderade jag dagen vid mitt skrivbord tillsammans med en vattenkanna..
:) med en liten sparktur mitt i och idag har jag fortsatt sitta med näsan i rella boken, läser om religionspsykologi, Systematisk teologi och religionen och politiken..
sånt är det som snurrar i huvudet..

Bara efter igår insåg jag VArför man är i skola..
jag fick riktigt aldrig talat ABstinesbesvär...efter MÄnnsikor..

eftermiddagen spenderade jag på görans med maria och diskuterade än det ena än det andra på svenska och finska..

på kvällen steg jag in i ungkarlslyan hon jappe, Sam och kompaniet..Henska hade förlängt sin helg och var var i maxmo..att få vara tillsammans med FOLK! oj ja..
tack gud för att du inte skapade mig ensam..
tänk på adam, det måste nog ha varit tomt..

Kvällen blev intressant på många sätt..lärde mig en del skrämmande saker om mig själv och om jappe också för den delen;)..
underbart att få ha så fina vänner..

natten spenderade jag på högbacken hos mommo och moffa..de tar nog så väl hand om en så jaa..de skulle kunna äga ett hotell:)
efter lite orolig sömn steg jag upp i morse och har nu spenderat dagen på biblioteket...jo..

ikväll blir det musik historia och sånglektion..

vi får se vart livet tar mig..jesus är nog min styrka.
ajö nu ska jag återgå till mina böcker:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej :) du, jag kommer hem typ halv 6 på torsdag..så rätt sent :/ men ja..när ska du fara sen på fredag? om du int ska upp så jättetidigt så borde de väl nog gå men jo..vi måst ringas nå..du ska int in ti stan eller, före du far iväg ti Sverige?

Vi ses! (hoppeligen) :)
sköt om dig and keep on reading..å jo, jag vet..man blev ju helt rastlös att gå där hemma å läsa för sig själv utan nå människor..så skolan har nog sina goda sidor :)

2007-02-20 @ 22:21:38
Postat av: nicolina

oj gumman..ja ska spela in nå grejs sen har jag tjejklubb i nio..:P
men..hoho..va ska vi göra nu..
eh båten går klockan Nio på fredagmorgon..:o
om int ja får komma ti dig och sova och sen eh fara från dig klockan åtta på morgonen..Suck..:P
va ska vi göra nu?

2007-02-21 @ 16:10:17
Postat av: Matilda

ojdå :/ alltså har du klockan nio tjejgrupp eller i sion? de blev nå konstigt de du skrev..
nog får du säkert komma å sova över hos mig om du vill..om de e enda lösningen så..vi sku borda ringas ikväll å prata över skype..för ja..de hinner vi nog ändå int så myki sen tror jag..sku va kul att pratas lite! kramar

2007-02-21 @ 16:20:57
Postat av: Jontte

Heja heja! Jo, allt har sin tid. Kommer ihåg hur jobbigt det var, men sen är det över och då är mödan värt besväret! Människorna kommer inte heller att glömma att du finns till, även om det kanske ibland känns så! ;)

2007-02-21 @ 18:00:06
URL: http://jontte-87.livejournal.com/
Postat av: nicolina

:) jaa du..de e verkligen en lite egen period:P
men jo Tänk då jag går ut ur salen och skrivit finska klar! den 26 mars..då blir de nog underbart skönt:)

2007-02-22 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0