dagarna efter..

oj ja livet går vidare..

igår var det städdag och ja det gick vägen tog ganska länge dock..
sedan var det en väldigt trevlig dag igår..
min telefon gick i ett hela fredagskvällen och gårdagens morgon..:) jaa..
jo och så pratade jag ju en liten stund me flinck också..

fick skjuts till King's cafe till klockan åtta..
välgörenhetskonsert och New shoes stod för musiken..underbart bra är de verkligen! härligt me lite funk och lovsång eter en tävling med en del schlager och pop..:)
trevligt me folk!
ganska många hade hittat dit också..

sedan njöt jag av att shejka (haha stavas de så) loss lite me matilda och åter få rikta min blick emot herren..
efter konserten var slut njöt jag av samvaron och den jättgoda Glassportionen min (tack jasmin!)
samtala me lite vänner innan mamma kom och hämtade mig och jossan..

hemåt bar det och mamma hade nu varit och hämtat en skiva där hela voicetävlingen fanns filmad på..
så då vi kom hem blev det att se sig själv på tv..
det var intressant och pter blev jag helt konfunderad över vad Juryn egentligen tänkte..nää sorgligt då de som verkligen kan sjunga (charlotte Kerbs) får så otroligt lite Poäng! jag fattar det INTE! Det var tydligen inte en tävling där man skulle ha så bra röst (!?) nå vad vet jag..
men nu får jag lämna det där, det är över, puts väck! förbi..men jaa jag stör mig nog lite..

men som sagt..:) nu tid att leva!
så de ska ja väl gå och göra nu då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0