Underbara tider!

image335(bild tagen av Jan Holmgård från gospelfest 2005)
Först vill jag bara tacka gud för allt han har för mig! Även om jag inte alltid ser det så ser han..
Han är min första kärlek..
jesus kristus..vilket liv man har med gud!

Sedan är jag så tacksam för gårdagen! Tack alla som kom! vilken underbar Kväll! Så många som kom och delade kvällen tillsammans med mig! tänk att man har så mycket underbara människor runt sig!
En nervös nicolina kunde inte äta glass runt tre-tiden på grund av att det blev för spännande:)
från klockan fyra var det övningar i doo bop club som gällde..
nervositet men ändå lugn:)

Folk droppade in en efter en..
låtschemat var detta:
1. Beutiful disaster -Kelly clarkson
2. Who knew - Pink
3. Somewhere over the rainbow - trollkarlen från Oz
4. I go to the rock -
5. Ain't that a kick in the head
6. Lately- Stevie Wonder

Jag hade så underbart roligt! vid femte sången fattade jag inte att jag bara hade en låt kvar..
så arma roligt och ja tiden går ju fort då:)

ja obeskrivligt..hade så mycket inom mig som behövde komma ut.. inte minst energi:)

tack för alla kramar allt fina ord!
Och sen blev det tid för prima vistan som gick helt bra:)..sedan blev det ett snack med juryn backstage..
Så underbart fina ord jag fick höra! jag satt helt förSTUMMAD (tack bob:)!)..då det är tre personer som tycker samma sak har man inte så många "men" att lägga till..
är jag en naturbegåvning? jesus tack för de gåvor du ger och låter oss utveckla..
Det blev en 5:a:) i vitsord..jag fattar det ännu inte..

vi ska se vad som händer nu..pappa har redan börjat planera hur framtiden ser ut:)
jesus led mig du..
i allt..

Gud välsigne er alla! va rädd om varandra! Sök guds rikeförst! det vill iallfall jag..sök era gåvor och då ni hittat dem, UTveckla dem för allt i världen!
glad lillajul på er:)

image336image337image338image339

Kommentarer
Postat av: Irre

du e så duktigär! :)

2007-12-02 @ 17:57:47
URL: http://oceansong.wordpress.com
Postat av: Bob

Önskar jag hade varit där :)

En sak bara.. "jag satt helt förnärmad.." Du menar kanske förstummad? Förnärmad låter som om du tog illa upp :)

2007-12-02 @ 20:10:39
Postat av: Petter

Vau grattis!

2007-12-02 @ 22:07:25
Postat av: Sandra K

Grattis Nicco! :)

2007-12-03 @ 16:44:06
URL: http://sandraveronica.papper.fi
Postat av: Matilda

ja-a, nicco va ska man säg..Grattis! ;) ja e stolt över dig å glad att du njöt av din kväll. Gud har verkligen välsignat dig! fortsätt gå i hans kallelse, Gud kan verkligen beröra så många liv genom dig! Å de e ju de vi lever för, eller hur? ;) älskar dig, vännen!

2007-12-03 @ 20:06:46
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: sofia

GRATTIS! jätte dukktit lillon:) glad lilla jul två dagar efter:D

2007-12-03 @ 22:20:09
Postat av: Jennie H

Grattis massor ti sångexamen!! Va roligt att de gick jättebra!! :D wohoo! You go girl!

2007-12-08 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0