Luciadagen kryddas med tentläsning;)

image355

Lucia-kom ihåg vad det är v firar! en martyr för sin kyskhet, ung flicka som blev mördad för något hon trodde på..

en flicka önskar snö..
hon blir tillgänglig efter måndagen då sista tenten är över;)
det är faktiskt mycket nu..
men snart så:D

hoppas ni har det vackert och ljuvligt ni människor..
så lycklig är jag idag!
allt är så fint..och jag tar ingen stress..kanske jag borde af över min mattetent imo..men nej:)

imorgon blir det inpaketering av alla julklapparna till de som har lite mindre pengar än vi..
i sion from. klockan tre kanske..alla är välkomnamed så kom och hjälp till! 600 leksaker skall packas in..det blir värsta tomteverkstaden:)

Guds Frid på er alla, den som övergår allt förstånd!
joh 6:35 "jesus svarade: jag är livets bröd, alla som kommer till mig skall aldrig hungra, och den som tror på mig skall aldrig någonsin törsta."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst blir det skönt med jullov efter alla tenter!!

2007-12-14 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0