I'm so glad I found you!

jesus kristus..nog skulle livet vara tomt utan dig. jag nöjer mig inte med något mindre än mer av dig varje dag.
en sång för han. Oo vad han gör livet värt leva och ger det ett sånt innehåll! vad underbart att få vara frälst! den bästa gåvan är att få möjlghet att lära känna jesus mer och mer varje dag! det kallar jag nåd! hjälp mig jesus!

Kajsa och Jag hade en underbar sverigeresa! tack gud! Kajsa gumman tack för att du följde med mig! jag älskar dig syster

Jag är så tacksam för alla människor jag lärt känna! För alla gud lett mig till!
gud kom verkligen och gav min glädje tillbaka! han e underbar! ber om nåd att få vandra mer och mer nära han som Är. Plus så bjöd gud på buffe' på tisdagkväll på båten! fick en annan hytt och fick det i gengäld!
Europakonferensen drog iår 15000 personer dit..så mycket folk det finns! och tänk att alla ser olika ut! vår gud e så stor!
Alla möten går att ta en titt på på www.livetsord.se

Lovsångskonserten med Reuben Morgan var underbar!
då flera tusen hoppas och jublar i en sal blir det vädigt mycket ljud och framförallt väldigt mycket glädje!

Men oo så tacksam blir man för att man är finlandsvenska på något sätt!
på båten träffade vi hela summer challenge teamet! underbart att få resa med dem! tack för allt du jesus har gjort genom dem!!

musiken är underbart stor och underbar del av mitt liv! så tacksam för att få ha det!

Alla min underbara svenska vänner! jag kommer sakna er! men vi ses nog igen om gud vill-vilket jag tror:)!

gud är helaren! under ett möte blev två av de jag satt med helade! Herrens kärlek bara vandrade över oss!
Hanna blev helad från en nackskada hon haft i fem år! tack jesus!

Om det är vad som helst! gå till jesus! han älskar dig! han älskar inte bara mig eller hanna Han älskar dig! fatta!
nä jag vet att det är svårt att förstå:) men de e sant ändå!

image267image268image269image272image273image274image275image276
image277image278image279image283image280image281image282image284

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va roligt att ni hade de bra i sverige! Blev så glad av att läsa de du skrivit.. trallallaa. Gud är God.
:)

2007-08-01 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0