att ta tillvara tiden..

jag satt och tittade igenom alla mina skolfotografier ända sedan dagklubben till sista året i gymnasiet..
tänk vad många år, månader, veckor, dagar, timmar minuter man har bakom sig..
lite svårt hade jag nog att identifiera mig med den lilla tjejen i rosa barbietröja..på ett sätt är det jag men ändå inte..

mm..

i hlegen var jag med om min sjunde humle-festival..det var verkligen trevligt och med strålande sol på lördagen så var det inget annat än underbart! så det blev att ligga i gräset, spela volleyboll, brottas och sånt..
på kvällarna lyssna på bänd och ta sig en pita-kebab i gott sällskap..vid en eld kanske..
mm..mest var jag nog där för umgänget skulle som vanligt då:)..

men Panda delivery ojoj de va grymt bra! ja diggar verkligen mina vänner..de e som de är och de ska de ha prestige för:)

Conny
är värd att nämnas med sin blues..för vitkigt är det att ge uttryck för sina känslor inte bara de som endast är positiva..Mainstreet of sweden avslutade kvällen och ja de va brA!

nu e man hemma igen och slåss med sin hjärna:P..Cessi kommer till mig på tisdagen, ska bli roligt att återse henne<3 innan dess ska lite göras i lägenheten..ska bli så roligt att flytta!
gud välsigne er! det är bara han som håller..människor kommer alltid göRa er besvikna men gud han håller i evigheternas evighet..mm..han e rätt bra han:)


image285image286image287image288image289image291image292image293image294image295image296image297image298

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vackra bilder!

2007-08-15 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0