Amen nu e jag Salig!

gud e fenomenal..ta nte detta som ett klyschigt inlägg men ta det som sanna ord från mitt hjärta!

det är så jag känner det...allt bubblar på insidan! jag e så glad över att vara frälst. Att få vandra med gud bli mer lik honom, ha med massa olika härliga människor att göra!

i en tid av mycket allt möjligt..

Jag har fått nåden att bli ungdomsledare i sion nu och är så tacksam till min gud att han vill använda mig!
jag ber om nåd att få mitt hjärta format av honom och bara bli kapabel att kunna ge ut mera och mer kärlek till alla människorna. Se dem för de olika individuella individer de är, se deras bördor, se deras längtan, dela deras glädje
Gud gör mig till en som kan sätta mig i alla människors situationer...se människan med guds ögon! Hjälp mig jesus..jag brister så mycket i många fall..

oj det blev mer än bön än ett blogginlägg...

Jag har just haft cell grupp och ja underbara tjejer har jag blivit välsignad att lära känna! matilda, cilla och fia även Ida som inte kunde vara me oss idag! Oj va de e underbara!
Som era böner stöttade mig idag!

min sista jobbdag på ett tag för min del var idag:)..imo ska ja sova längre än till 5.50..

ojoj annars så vill jag också nämna mitt ungdomsledarteam...underbart att få jobba med så härliga människor som Julia och Jakob..saligt!

i helgen blir det kanske åminne...nästa vecka börjar skolan..tänk det!..spännande:)

amen nu e jag salig! ovh salig är jag över att gud är den smmeäven de dagar det inte känns lika saligt..han är trofast..

hemska saker! du som inte lever med jesus..ge honom en chans (vet att ja skirvit detta förr:))...fatta! han dog inte förgäves ju..han dog för att han skulle kunna ha en relation med Just DIG! han älskar dig fortfarande oberoende va du ha gjort..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste du kliva upp 5.50 för att du ska jobba?.. Var jobbar du? :)

2007-08-27 @ 11:17:32
URL: http://camillaae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0