underbara dagar..

jaa vilket fint liv man lever.
Det är ljust ute. Jag har kommit igång med bilkörandet och jag har fått ta del av EC:)

underbart. Gud är..
vill inte att de ska låta kliche.bara ni skulle förstå...
en relation inte en religion. en underbar relation, där jag får spendera tid men han som skapat mig, älskat mig först och som bär på en underbar plan för mitt liv.
det är så stort att det inte kan fångas med ord..

jag bara ber att du ska få uppleva det också..

Många som blir nyfrälsta så säger liksom "inte berättade kyrkan för mig att det var jesus och allt som följer med vad det egentligen handlade om"...sorgligt att de är så..Men de fann jesus och är ljuvt tacksamma.
 Guds rike består i ord och i KRaft.

under ec fick många möta gud, jag själv inräknad..en del blev helade från olika besvär och många blev uppmuntrade. Det är underbart vad gud gör!

Men det som är mest underbart är nog att se att gud verkligen har omsorg om en och leder en genom hela livet..utrustar en för kommande tider och svarar på böner.
 
och alla vänner. alla uppdrag som gud ger.

Nikke. Dave. Kajsa. Matilda Ö. Kalevi. Ankko. Emma. Matilda. Jossan. Hanna. Cessi. Jenny.
Jennie. Camilla. Sara. Becka. Sofia. Julia. Däni. Cicci. Ida. Cilla

som man fick träffa på ec..:)
Inte alla dock..

men jo egentligen tycker jag inte om att skriva namn..för det först blir det ordnat i en rad för det andra så kommer man inte på alla underbara i skrivandets stund.

--ingen bild går tydligen att få in idag--

Med ett hoppfullt hjärta ser jag fram emot livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0