Some will seek forgiveness others escape



musiken räddar mig...den här är till dig!
Underoath..some will seek forgiveness others escape..hur underbart ljuder inte musiken.
en grymt stor gudsgåva..

Annars är våren underbart...
bibeln låter gud tala in i mitt liv..
jag älskar alla mina vänner! vilken nåd att få ha med alla olika människor att göra!

Ta vara på varandra i vårtider och gå inte och bli förälskad bara för att man ska det;)! gud leder dig nog till en underbar människa, med vem du ska få dela allt: saliga bråk;), underbara promenader i solen, ljuv närhet., makten av förlåtande, relationsbygge, "tahdon" :) men allt har sin tid. njut istället nu av god gemenskap. Glass kanske och fina promenader med  fadern själv:)
njut av vädret..så hoppas vi verkligen att de inte kommer mer snö!
glöm inte mössan! eller att spänna fast din cykelkedja som lossnat. Eller att varje mygga du dödar nu, hindrar den svärmen du kommer få stå ut med i sommar:D

underbart..tack alla för allt! Inte är livet alltid så lätt..har kämpat en del..men tidvis uppfylls jag med en sån tacksamhet. att vara sedd av gud, påtänkt, skapad, för hans mål. Sjukt stort egentligen!

Jesus I'm ready to come home

Kommentarer
Postat av: henka

Din låt skrämde Samuel :'(
bra annars, it's good to be reminded

2007-04-16 @ 18:39:27
Postat av: sam

haha henka :)

..men altså kanske lite jo: "Jesus.. I'm ready to come HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME"

:) heh.. Men den var bra! Faktiskt :).

2007-04-16 @ 18:44:09
Postat av: Jappe

vad ni är fjolliga Sam å Henka. De spelade låten då jag lyssnade på trevligare musik. Jag fann det icke angenämt. han skrek ju, dendär killen.. Om jag fick välja skulle bandet heta underOAK och spela mjuk soul som ferdinand tycker om.

Soul to the people ..

2007-04-16 @ 19:15:07
Postat av: henka

underoak... country? ^^

2007-04-17 @ 00:34:06
Postat av: nicolina

pyh;)..nånå..alla har sina uttryckssätt:)
men ja tycker ändå de e en grym låt å en grymma sångare (skrikare?)

2007-04-17 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0