En vårmorgon..så många jag missat..



livet..jaa du..
Igår va de matine' i doo bop club...kanske min sista..
Det blev Lately av Stevie wonder<--han är definitivt en talangfull en. Jag menar LYSSNA!
(
here you get you smooth soul jappe!)
de va trevligt, men smått nervöst ioch min röst var lite nasal eftersom jag gått och blivit förkyld i helgen av detta väder..men de va en härlig avslutning på mina sånglektioner..

--> 24.5 kommer jag avlägga Stora ettan i sång. konserten kommer hållas i doo bop även den, tillsammans med några andra tjejer ska vi sjunga av allt vi är! dit få ni ta er om ni vill--hålla iallafall tummarna för mig att jag kommer ihåg texterna på de 9 sånger som jag ska lära mig utantill tills dess:)..jag kommer bjuda på: jazz, finsk pop, ballader, gospel, rock m.m så så.. men jag återkommer gällande det!

Idag blev det väckning 6.00..:)
Tid för jobb. vikariat inom städningen på hälsocentralen..
vilken trevlig dag..men ja jag inser nu om inte förr att jag bor i en ANkdamm.
va ska ja skriva...ingenting! det låter bra! hejp..

image159

Kommentarer
Postat av: Emelie - kusin vitamin

Hej du! Btw--> Long time no seen.. :(
Vilken tid är det där på doo bop clubben den 24.5? Var e d annars? e d nära mäccen?! Isåfall vet ja, ha gått där förbi. Kommer gärna och lyssna på dig då! Skall någon från familjen också komma då? t.ex. Mia el. jossan? Skulle va hemskt kul att komma iaf. :) Vi hörs! p.s Ha nu varit 6 veckor på praktik i jeppis, från och med måndag kommer ja å va 6 veckor på praktik i Vasa..=) d.s

2007-04-17 @ 18:03:47
Postat av: Emelie- kusin vitamin


Ett ljus gick upp för mig nu.. Du skrev 24.5 alltså int nu den 24.4? Tänkte bara för säkerhetsskull, hur som helst kommer ja gärna :)

2007-04-17 @ 18:06:32
Postat av: Matilda

oj..de sku man int vila missa nä..men va gör man då man befinner sig här nere å du där uppe..ja ska annars ti Estland (ha aldrig varit dit förr) den helgen med kören å höra på Oslo gospel choir! :D
men ja..lycka till! de går nog bra! tänk nicco du får hålla en helt egen konsert! :) de e inte dåligt de du! ;) kramar

2007-04-17 @ 21:14:25
Postat av: Jakob

"(here you get you smooth soul jappe!)" ...
hmm.. Jag gillade rösten, men det är väl inte så konstigt. För övrigt tyckte jag att låten var för mycket pop och synth/piano/orgel-ljudet alldeles för "igår" ... =)

Men, vem vågar kritisera the great Stevie Wonder. Not me. Jag kritiserar hans arrangemangfixargrupp. Under dendär turnén spelade han dock flera låtar som var riktigt bra. Dom finns alla på Youtube för den intresserade.

2007-04-18 @ 16:54:40
Postat av: Anonym

tack för informationen.

2007-04-20 @ 19:11:16
Postat av: nicolina

ja emmi jo i maj:) men komkom! min familj ska nog dit då så du har nåt sällskap:)
jess..ojoj grymt matuiilda! va kul..de blir no bra det! hoppas du får det trevligt!
--> eh jappe kanske för att dene lite igår..DEt är ju åttiotal vi pratar Om:)..nåväl..

2007-04-21 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0