Torsdagen jo 12.10

jaa..ojsan vilken dag det har varit idag..en bra, ljus, skön dag...
Igår innan cellen blev det en hel del städas och jaa..eftresom jag hade varit hemma hela dagen så gcik de ju ändå ganska bra att få allt gjort...
Cellsamlingen var välsigt trevlig, jag bjöd på glass, fruktsallad och te...det var nog uppskattat 2det var exakt vad jag kände för att äta" -Agneta
:) och ja på cellsamlingarna visar vi att vi är sanna kvinnor som pratar i sträck..men om väldigt bra saker..under en cellsamling hinner vi beröra många ämnen och det ger så mycket..bland alla dessa härliga flickor/kvinnor/töser..jaa blir jag så glad, de skänker så mycket ljus in i mitt liv:)
och i natt sov jag nästan nio timmar..jaa..pigg var jag då jag vaknade!
Men ja tillbaka till idag:)..
En fin dag...psykka projekt om skönhetsideal..ja medias bild av skönhet är sannerligen sjuk!
Jaa..och visst har man känt sig otillrcäklig många gånger..men de e ju inte så konstigt eftersom de flesta bilder produceras FÖRSt Efter en process av retuschering..ja...www.flicka.org
mm..men de är intressant som få..
oj jaa man måste nog bara slita sig bort från medias inflytande i den här frågan och börja se på sig själv med guds ögon och i hans ögon är vi ju så underbart vackra var och en av oss..han har nog inget ideal..
jaa tänk utan mångfald hur skulle de se ut i samhället..? jaa du..
oj på mina håltimmar fick jag sitta med mina undrebara<3<3 Cicci och Sofia..jaa såna fina håltimmar har ja nog inte haft på länge..sitta och fundera tillsammans med vänner och bli så upplyft..
Det är så underbart att vara "föreviga singlar" som cicci brukar kalla oss två;) haha...nå inte förevigt men tja hitills i livet iallfall:D  de e skönt..allt har sin tid..:)
jaa..ikväll blir det lite pakcas inför imo och ja tjejklubben i församlingen..sen ska ja komma hem och sova en lång natt (?) inför imorgon:)..vad trevligt vi får de:)
Jaa..

"Bara hos dig bara hos dig där vill jag va', Jesus hos dig" 
Bara hos dig-Ulf Christiansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0