Torsdagen i en fullproppad vecka..

hejhej:)...ja inte har jag varit på datorna på några dagar...men nu har jag håltimme juh:)..

Det händer saker i livet..man tar steg med gud, lär känna nya människor, lär känna "gamla" människor bättre..livet är en intressant gåva!

Lite trött har jag nog varit...men oj livet är gott:)
att vandra med jesus..ja vad skulle jag vara utan honom..
Cellen igår var underbar...funderingar runt ekonomi ,välfärd och tionde-givande...
goda goda batonger:D tack sara och becka för bra matval..
sedan funderade vi över den andligheten som finns..det övernaturliga..
sedan hade jag en ljuvd böndestund tillsammans med mina systrar<3 ni är så ljljuvliga!

Sedan har jag fått ett förkylningssår i ansiktet..underligt nog..bredvid ögat...gick till skolhälsovåraden så fick jag ett fint plåster..så nu är det lite svårare än vanligt att skratta:P..
men de blir nog bra..

nedräkning...6 dagar till youth-avfärd! :D

"Livet är en konstig karusell.."
                                               Bert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0