Tisdag.

mm..oj också idag är jag trött inte hunnit ta igen mig...och igår blev det nog inte så mycket sovas som jag hade tänkt mig..började diskutera yreksval med mamma..
oj vad det snurrar och jag har ingen aning..
jobba med ungdomar skule jag vilja! ungdomsledare inom församlingen skulle nog vara något det..
men på samma gång..jaa
ojh till Helsingfors vill jag och studera..den stan skulle man nog vilja bo i för ett tag!
Mina funderingar på teologiska har nog nästan försvunnit..men oj vad jag är villrådig..
men Jappe gav mitt ett gott råd..att förtsätta be och bara leva..jag får lita på att jag hamnar rätt:) vad intressant det kommer bli att leva..eller jaa att Fortsätta leva:)

men det är förstår intressant att fundera..
skoldag idag..ganska skönt..jag trivs bra i den här skolan..mende e no skönt att vi får höstlov på onsdag..kanske man får vila upp sig lite nu då:)
Och jag har fått en tandempartner..som jag skallk prata finska med:) liite ja ska lära mig!

mmm...

"It is to you I give the glogy, it is to you I give the praise, for you have done so much for me and I will bless your holy name" (to my jesus)
It is to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0