Söndag..

jaa..nu sitter jag här igen och tittar ut genom ett fönster..det är ju galet sjukt mycket snö!
jaa tog just en runda med min syster...i mössan såg jag ut som en svamp..men den va varm iallafall..

mitt virus håller på att ge upp...
men ännu är jag lite snuvig..vi hade konsert med kören (Ichtys) i petalax kyrka igår..det var verkligen en fin stund..jo..det är underbart att sjunga i lutherska kyrkor...på något sätt..
och den helige ande var på platsen då vi fick lovprisa gud..han som är värd all sång!

på fredagen var det ungdomssamling och Lukas pratade om gåvor..och uppmuntrade oss att använda de gåvor vi fått och använda dem till guds är! min sång vill jag ge åt gud..det är alltid till honom min sång ljuder!

och jaa..jag är full av göädje och frid, min fader ger så mycket och jaa glädjen börjar åter komma tillbaka:)! Jesus...

och till sverige bär det av på onsdagen:D..helt underbart roligt skall vi ha det! jesus välsigna vår resa!
och jaa..Jesus...

"No wonder I call you savior, No wonder I'm singing.
God above the heavens, now and til forever. High above the universe"
                                                                 Hillsong-Sovereign hands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0