Ny vecka..:)

oj efter ett höstlov..va skönt det var..jag tog det mest lugnt..
på onsdag tog vi tag i att städa sion..jag som var väldigt trött så blev jätteuppmuntrad av att prata med agneta! vilket hopp vi bär på:)!! vilken ljus framtid som skall gå oss till mötes:)..
jaa och nej inte ska ja bli rellalärare...men kanske jag ska studera på peffan..åtminstone ska ja säöka dit! Men oj ja vill bli ungdomsledare! att jobba med unga, att uppmuntra dem och stöda dem!'
Men först blir de bibelskola...:) betel, livets ord eller märsta..just nu drar de nog mot märsta!..
bara nån vill följa med mig!

Jaa...på torsdag så for vi på stan med mina kusiner..och jag insåg att jag nog inte handlat kläder för mycket under det senaste året...
kanske trettio euro...
och jag insåg at hjälpemig vad kläder inte gör en lycklig...men underligt nog då man går runt på stan får man en massa underliga behov...men jag tror jag blir mer välsignad av att inte köpa nytt...ja får ju fina kläder ändå...många av mina vänner har bidragit till min garderob tack alla! Cilla, Becka(hon är min största källa:))
jaa...tack!

sen lämna vi i emelies (min kusins) lägenhet för att sova över..:) det var som då vi var små vi fyra...Emelie, jag, sophie och jossan...haha då vi lekta me och my och emelie var rockmormor...(fråga inte!)
då vi dansade runt på golvet i nykarleby..och jossan skrämde mig och sophie grymt med att vrida upp ljudet till max och äta på sophies simdräkt:D

vi hyrde filmer och år godis... Varning för dessa filmer :transamerica och Bea--- SE DEM INTE!
hoho åtminstone Bea var patetisk som få..vilka dåliga filmer som lagas..utan point.men trevligt va de iaf att umgås..och äta makuunigodis:)

men hjälp studielivet låter inte roligt alls...hoho denna kultur..."jee ha roligt ta en sup!"
som att man inte kunde ha roligt utan alkoholen...mmm
nejnmej Nykterist förblir jag!

Sen på fredag kom vi oss hem och sa hejdå till våra kusiner..
Ungdomssamling...funderingar om bibel och vetenskapen...

ja evolutionen är nog en lika mycket tro som tron på Gud och jesus..mm..

i helgen blev det hemmakvällar...körövning på lördag nog men..Ichtys..kören som min far leder.
Gospel. lovsånger. visor.

Igår va de fastedag:) ett steg i bön..njöt av guds närvaro och hans sällskap..drack endast och ni inte blir man hungrig..av guds nåd..

Sjöng på mötet på kvällen och fick berätta åt församlingen om det som sker i ungdosmvärlden..gud kommer och möter och samlar unga! kommer med sin kärlek och frid..
så gårdagen var en fin dag..

men snål på mat de blir man alltid...därför var det ljuvligt att få stiga upp idag och äta..:)

träna sig i tålamod i denna värdlen där vi vill att allt skall gå mac donalds-snabbt.
:)


Nästa vecka bär det av till youth..ljuvligt:D
ses då kajsa:)
och andra tomtar<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Pussa pussa vännen

2006-10-24 @ 19:49:38
Postat av: hannafrida

din blogg är ju en välsignelse för mej som har andra håltimmen idag! nu dör jag ju int av tråkighet på ett tag iaf.
jaaa YOUTH!:)

2006-10-25 @ 11:19:32
URL: http://hannasofia.blogg.se
Postat av: anso

har du en blogg nicco, de visste ja int!(förrän idag) :D

2006-10-25 @ 14:37:34
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: Linnea

Hej! Ska du ti Stockholm nästa år? Ja ha funderat på Stockholm ja å! Vilken bibelskola? :)

2006-10-26 @ 12:41:12
Postat av: nicolina

hej:) jo ja ha tänkt.de...oj jag har tre alternativ livets ord, märsta eller betelseminariet..
oj de sku ju va jätteroligt att få med någon..vad har du själv tänkt?

2006-10-26 @ 16:28:02
Postat av: Linnea

SOS missionsbibelskola ha ja fastnat för :) *kollar runt lite* e de den som e i märsta?

2006-10-26 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0