Måndagen..

jaa så vaknade man i morse och hade glömt att det nu skulle bli vintertid och vaknade i onödan..men de e okej:) vinterhimlen var otroligt vacker genom mitt bussfönster! Jag insåg att visst har gud gett en gåvor genom att vinterna kom också..:)

men ja har ont i mina tänder...mina visdomständer håller tydligen på att växa fram..och det är lite svårt att äta..speciellt frukter som är ganska hårda..

skoldag idag och jag är glad:)
på onsdag bär det ju av till sverige och  jag ser väldigt mycket fram emot det! intressant shack jag kommer resa med också! såna man inte brukar resa med! så vi får se hur det blir..

idag skall mamma och jag och titta på glasögon hoppeligen för en sista gång;)..

sedan skall jag träffa min finska tandemvän..så då blir det ju att få prata lite finska:)
på tal om finska, finska hörf nu kommande timme..ojdå och mitt huvud som känns som en svamp..

så ajö emot finska studion.

Kommentarer
Postat av: cessipessipää

hej snygging...du har en så tjusig blogg vet du det?
du sticker till youth...aaaaaw...du ska ha d så välsignat!!!!!!!!!
jag ahr haft en så fin dag idag..o vart riktit sprallig..vilket jag int ha vart i skolan på länge..
men yeah..sku ha vari kul att ha vart me på youth,verkligen. men jag vet att jag ska va hemma vilket jag väl redan tidigare ha nämnt.
stor kram på dej min vän.
jossan e lite hippie.fin flicka.

2006-10-31 @ 19:33:31
URL: http://chikibambah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0