Idag är dagen 10.10

tisdag är det idag och en ny dag..jag tänkte börja på en blogg:) efter jag läste i min kajsas<3 blogg
jag har vart ganska trött på senare tid men jag  tror det handlar om att jag inte sover tillräckligt...men jag skall försöka börja på med en ny trend att komma i säng lite efter tio verja kväll..ja vi får se hur bra det lyckas..
men oj ja tänk att det är oktober redan och i helgen är det action-konferens i helsingfors..roligt att få fara dit och träffa någå folk..:) cessi, jenny, nikke, dave, fanny(?), emma, jaa vem nu än som kommer...
vi får se hur det blir, jag ber att de ska bli bra:) och ja MATILDa förstås min vän som nufrötiden bor i helsingfors..jag har inte träffat henne på jaa..en och en halv månad ju..
sedan idag ska skall jag fara på musikhistoria och sedan sånglektion..långa tisdagar har jag!
sedan kanske jag får vila en stund..
Just nu sitter jag i skolan och har håltimme..skönt för jag är så trött..
efter matte dubbeltimme, ingen riktigt höjdare på morgonen men nog förstod jag i princip allt..:)
men ja och psykka titta på filmer om skönhetsidealet..det är nog skräckinjagande hur tjejtidninarna arbetar och lyckas med att utnyttja unga flickor...
jaa ni..eller mig själv..jag är trött men gud är trofast...han är den samma igår idag och i evighet.
MM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0