Fredagen jo..:)

hej oj..ja vilken ljuvlig dag, glädjen har jag fått tillbaka och jaa..orken..kanske för att jag somnade halv tio igår kväll:)..fick somna in i guds frid..det var nog vila han ville ge mig igår..

jaa så glad är jag och jaa de e ju FREDAG:D..
skönt som bara den..

nu har vi även fått datum till vår morgonsamling i skolan..:) 1 december..så undra va vi ska sjunga?..vi får se:)

och jaa...ingen psykka kommer ja nu skriva nu iallfall i studenten (skönt...men nog är det intressant men..)
så på våren blir det rella, matte och finska.. gode gud hjälp mig:) och det kommer han nog..
haha de e ju som att fuska nästan;)..
men de känns bra så får ja satsa på rellan istället och nu är jag nog ganska övertygad om att jag skall studera på peffan sedan efter mitt bibelskole år!

(linnea..helt grymt det är exakt sos jag också fastnat för de sku va roligt att fara med dig!..men vi hörs säkert mera om det..och så kan vi diskutera det!)

och idag ska ja och köpa nya glasögon..mina gamla *harkel* ha ju bvari lite sönder ett tag:P..
så vi får se vad jag hittar...

talad med matilda på skype igår..va roligt de va att får höra av henne lite:)
och ikväll bär det av på ungdomsmöte til sion..

ha en trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Rade

Ja hitta hit :)
Nya glasögon.. de sku ja också behöva :D Har int [harkel] sett mina sen [host] sommaren.

Ha en bra forstättning på dagen!!

2006-10-27 @ 13:33:22
URL: http://rade.wordpress.com
Postat av: Mammamia

Hej vännen! Hittade din blogg! Va,ska du inte skriva psykka i vår? Älskar dej! Kram Mammamia

2006-10-27 @ 13:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0