Detta är dagen som herren gjort..onsdag 11.10

Mmm..idag har blivit en hemma dag eftersom min förkylninga inte ännu har gett sig...
Så det har blvivit att vara hemma med mamm och lillasyster på ett och ett halvt år..:)
sudoku har jag suttit och löst och så har mamma och jag testat med att laga pannkaka med äppelbitar i..
det blev nog helt bra de:)
men jaa..iåg rblev en lång dag och jag var välsigt trött då jag kom hem..
Jag har kommit på att dagarnma har för få timmar..man hinner aldrig med allt man skulle vilja..
En lit mörkt tid är jag inne i, då jag har tappat hoppet lite..menmen..jesus står bredvid och bevara det lilla hopp jag har..
på fredag skall man ju ner till helsingfors, då de e roligt ju:)..sedan så bär de ju av till youth i november-livets ords ungdomskonferens och det blir härligt som bara den:D jo...
och av alla sina mörka tider lär man sig något..:)
ikväll skall jag ha cell hos mig men en del verkar inte kunna komma p.g.a skolarbete men de blir säkert trevligt ändå:)..
skall laga glass åt dem tror jag...mm..
och på sånglektion igår gick det bra även om min röst är smått nasal nu då jag är sjuk...men jaa jag kommer ta stora ettan i sång på våren så vi började fundera över det..det blir nog spännande..
nio låtar minst..tjosan att lära sig alla texter.P..men de ska väl gå om ja börjar öva nu..

mm..detta är det som snurrar i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0