tiderna förändras..

Jag tänkte på det idag, vad livet har förändrast på bara ett år, kanske till och med ett halvt...
det är underligt, inte dåligt men jaa..annorlunda måste jag nog säga..
Allt det att man är abiturient och på väg ut ur denna skola, på ett sätt e de skönt men på ett sätt så vill jag nog att den sista tiden skall gå långsamt, mitt gymnasium är ju fullt av härliga människor som jag inte har lärt känna så bra som jag skulle vilja ännu...

tiderna förändras...jo..
Studentresultaten kom annars idag..oj va de rörde sig i magen på mig då jag väntade mig att få dem..
och oj ja jag tror jag är smått chockad ännu...
mm de va en tid på tvåan då jag hade en svacka i mitt skrivande..verkligen..
jag skrev uppsatsre på 60 poäng och jaa jag fick en helt nya syn av mig själv som skribent, jag som alltid tyckt om att skriva och även tyckt att det kanske var en av mina gåvor..
det var en lite svår tid..det gjorde ont på nåt sätt att ha trott sig ha en gåva som tydligen inte fanns kvar...
så jag oroade mig inför studenten..
men nu sitter jag här och har fått veta att Det blev ett M i Engelska men ett E i modersmål..
ojoj..har nog inte kunnat ta in det ännu...min skruttuppsats om runeberg..haha de e nästan komiskt..
men tacksam är jag nog..och verkligen , jesus han som hjälper en genom..motiverar en och hjälper en genom..

nu tid för samling..


Kommentarer
Postat av: Emelie - kusin vitamin

Sidu bara Nicco, ja sökte dig här åså hitta ja dig, kul d!:) Verkligt grattis ti M å E, d fina studentresultat d, verkligen! Nu ska du njuta av fredagen å dina fina resultat! Kram på dig!

2006-11-17 @ 13:03:37
Postat av: Anonym

Sidu bara Nicco, ja sökte dig här åså hitta ja dig, kul d!:) Verkligt grattis ti M å E, d fina studentresultat d, verkligen! Nu ska du njuta av fredagen å dina fina resultat! Kram på dig!

2006-11-17 @ 13:05:11
Postat av: Kajsa

Stort grattis till resultaten, vännen! Jag visste ju att det sku gå bra :)

2006-11-17 @ 15:23:19
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: nicolina

tacktack:) jo intressant är det nog att leva och ibland även att prestera..

2006-11-18 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0