Tiden går..

Tiden går..

Tiden går..livet går.
När man börjar närma sig arton så vill man sakta ner tiden lite..
livet går så fort nu..
ett år går så oerhört snabbt..
Ja..min väns pappa sa igår, "Dina kommande tio åren kommer bara att försvinna och du kommer undra vart de tog vägen!?"
Egentligen så vill jag vidare i livet men på samma gång skulle jag vilja stanna upp.. allt går ju så fort..snart sitter jag väl på ålderdomshemmet... Men förstås, kommer jag vandra en härlig väg med min frälsare tills dess..och han kanske tar hand om tiden åt mig.
Jesus kristus.livet för mig.

Kommentarer
Postat av: Victor Carl

Sekunderna är allt vi har.
Bakom varje stund står en långsmal skugga.
I tid hinner vi fram
ner för
en
allt för lång
trappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0