mMMmm..

Ja så är jag tillbaka i vardagen igen..men jag har det bra:)...jag har en sådan frid inom mig och avslappning.
Men jag saknar alla mina syskon..men man återser dem ju igen nog snart.


"Led mig innanför förlåten, in i det himmelska in i det allra heligaste. För mig fram inför faderns tron, Renad i Jesu blod , fylld av dig"

en ljuv lovsång som sjöngs under helgen..ja musik är underbart! En av de största gåvor vi fått efter kärleken och relationen till Gud och människor.

Ett matteprov idag som inte gick så bra men de finns ju alltid en höjning:) eftersom jag var smått upptagen igår..Jag träffade min tandemparter och ett till tandem-par och så gick vi till Marias och spelade alias. Det var riktigt trevligt med te och kex. När jag sedan kom hem så ville jag prata meed Jossan om allt och änu mer om resan som hon inte hört:)...Så det blev inte så mycket tid kvar åt att läsa..så går det ibland.

ooo ja saknar er mina vänner! Men tacksamma för de som finns runt mig i min vardag.

Oj vilken ljus framtid som väntar på mig..undra vad min fader har för mig! Men nåt gott tror jag att det är!
Bibelskola nästa år, vad skönt att får göra nåt lite annat!
Men vart jag ska ännu är inte säkert..jag får be om ledning.

Tack för alla som finns i mitt liv! ni är guld värda allihopa!
/Nicolina Elna Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0