mm..

himmel.

oh what a day...
Jag e nog lite trött..men ja:) sitter nu på min tredje håltimme och de e ju alltid skönt!
ikväll blir de fullt upp för min del! Musik historia, sånglektion och -->beckas.

BEcka fyller 17 år idag:)!
grattis juh<3

annars så jaa om inte förr ha jag insett vilken fullproppad vecka jag har..
men såna kommer också...
men jag är glad, lcyklig! friden finns ännu hos mig, och en avslappning på nåt sätt...jag håller nog på hitta mig själv mer och mer, och gå vägen med Jesus.

Rella på distans..huh va svårt de e...och nästan inge material..men tja tre uppgifter av fyra fick ja iaf lagade!

men jo..
kalavala e en tjock bok..jag kommer nog aldrig läsa den tror jag, lika lite som jag tänker läsa fänrik ståls sägner..

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0