idag..

Oj igår va en fullspäckad dag..
Skola. Musik historia. Sånglektion. och sedan...bar de av till stan med sofia:)
trampa runt på stan de va länge sedan..
titta på skor och ja ja säger då de..man ska no inte gå i butiker så mycket, det framkallar en massa konstiga behov som man inte alls haft innan man steg innanför dörren...igår ville jag plötsligen ha skor..
ojoj men ja jag är ännu väldigt tacksam för de jag hittade i somras..jompadojjor, de e nog de som gäller för mig! och ni..ja det var sommar, varmt men definitivt inte en bra tid till att användas sina nya, inte-ännu-ingångna skor..så ja vi vad i uppsala jag och min syster, vid livets ord och skulle gå in för att se på stan. och ja ja säger bara FYra kilometer i de skorna!
jag gick barfota tidvis men ja..cementen är ganska varm en julidag då temperaturen står på 30 grader.
men tadaa vi hittade ett loppis ganska fort gick in där och vad hittar jag där om inte jompadojjor..exakt såna jag ville ha, typ aldrig använda för 75 kronor..ja de e ännu någå av de underligaste som hänt mig på länge..

men jo tillbaka till igår..sedan bar det av till beckas:) folkmassorna kom snart och vi blev bjudna på underbar glass! mm..
en fin kväll i diskussion med vänner, oj ni gör mig så glad!
Matilda, Linda, Jonas, Jappe, Henka,Sam.

mm..hem ganska sent..men sovmorgon idag så de va trevligt:)
en dag idag gått runt i lovsångens värld. en underbart bok:

En liten introduktion till bönen-Peter Halldorf.

bändtävling kväll i doobop..jees..pony climax och den sylte'n..och så får ja träffa carolina ikväll:D
jo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0