Farsdag..

ja en av dessa dagar som man tyckt sig uppleva många gånger. Dagar av firade, frukost på sängen, firande med släkten..proppa i sig ljuvlig mat:)
hjortron chutney var nog dagens...

annars en dag med fadern, lite sårbar har jag varit både igår och idag och ja jag undrar varför..
imorgon är det måndag igen och hjälp jag har mycket program alltså...jag bode även börja köra ju nu med pappa men jaa..allt annat kommer ivägen..
imorgon ska ja iaf hoppa av en biologikurs och då kanske jag får lite mer frid i min proppfulla vardag...

Jesus är den samme igår , idag och i evighet..ni förstår inte hur tacksam jag är för det! det handlar inte om hur jag känner det utan om vem han är och alltid har varit..

Och så får jag lägga av allt som tynger mig inför hans kors.. underbart..

Youthbilder--> länkar--> Nicolinas bilder

jaa skönt ska de bli med sömn, denna helg då jag tycker jag sovit mest hela tiden..:)


Kommentarer
Postat av: Mizza

Hej Nicco! bra att du hade en skön farsdag!!

Ta hand om dej!

2006-11-13 @ 09:07:36
URL: http://miizza.blogg.se
Postat av: anso

Hej nicco! länka min blogg här på din sida om du vill, jag har länkat din blogg på min sida :) ha d gott!

2006-11-13 @ 10:57:03
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Hejsan Nicolina! Tack för senast!
Trevlig blogg du har! Jesus med dig,

h.Alexandra från Jepo

2006-11-14 @ 16:36:34
URL: http://alexandraerika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0