En dag tillbaka till vardagen.

oj ja, vad skall man säga om helgen och min resa?!  Mångfacetterad och underbar!

Nog var det underligt att vara tillbaka till livets ord och området nu då det var snö.
Och surrealistiskt kändes det att vara där igen.
 
Intryck:
Maffia. Underligt resesällskap. Förväntan. Gungig båtresa. Ica. Kronor. Tax freeGodis. Svenska skyltar. Ikea. Finska skolsystemet. Torget. Umeå. Finlandismer. Underbart lovsång. Sallad. Pepparkaksdeg. Hocky-feeling. Rispuffar. Flipperier. Diskussioner. Tätt. True love waits. Tjejworkshop. Delirious?. Vandring. Finnarna tar över stället.  Lösa byxor. Tala med gud. Rutiga skjortor. Smoothie. Stulen jacka. Norrmän. Gemenskap. Alkoholfritt. Glädje. Inre skönhet. En frid som jag bara funnit i gud. Ljuv utmattning.

jaa jag kan skriva om mer sedan.

Sedan till alla svenskar man träffat och saknar! Kanske de bär av till Umeå på våren då?:)
bilder kommer också snart.

men ikväll då jag egentligen skulle behöva läsa på matteprov..men jag skall träffa Maria min tandemkompis..och hennes en kompis kommer också med sin tandemparter:) vi får se hur det blir.

men ja hinner väl med lite matte sen ändå.
nu till stan:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan Nicolina! Jag håller med dej, det var verkligen en kul och givande resa! Och jag känner mig också så onaturligt glad och lugn sen jag kom hem. Jag ser världen med andra ögon än tidigare! Det var också kul att träffa dig, syns säkert igen! :)

2006-11-08 @ 09:48:11
Postat av: Nicolina

Ja verkligen:) och ja friden jag har är en otrolig gåva herren gett mig.
Ja de va roligt att träffa dig också:) va rädd om dig och var välsignad.

2006-11-08 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0