det regnar idag.

mm:)..ja här sitter jag , en sovmorgon väntar mig därför unnar jag mig en stund på datorn innan ja ska gå och sova..

vilken dag..va lång den har varit!
men ja de känns som att min framtid har blivit utstakad lite mer iallafall..dock så brukar ju gud vända på mycket som man planerat ut:) hah men iaf..
Knowhow-mässa idag.. träffade jeppisborna som jag senast träffade igår under bändkvällen på doobop..
haha..imorgon blir de Final.. massa känt folk ska uppträda..jag gissar på att de håller på repar nu för fullt:)

jees..men ja och det var iår jag insåg vad knowhow mässan är bra för..och verkligen så insåg jag att det handlar om mer än godis och pennor..:) (på tiden;))

men iaf...trilla runt sluta upp med en mängd brochyrer och rekord-lite godis.. TRe ynka godisar..men de gör int så mycket.:)
Så va blir de för mig då..?
(efter bibelskoleåret i stockholmstrakten)tja.. Peffan ha ja väl tänkt mig..även om de sku va trevligt att studera i helsingfors:)..
men och ja så pratade jag med en vid deras monter..så kanske de bär av till umeå ett halvår av de fem åren:)..de sku va skönt!..

va spännande  de e att leva:)..mm..ja njuter..jag ser med spänning fram emot vad gud har för mig!

mm..annars..juLfestmöte..haha va roligt vi har:) ja tror de blir bra..bara vi kommer igång å övar någå:P

ojja ja ha nog insett hur massa underbart människor det finns! mm..och nog skall man ta till vara varandra!
"oo jaa" som en god vän brukar säga...:)
haha och jaa vi får se i livet hur det blir med min tolv-stegsmetod to become metal..hah (ankko;))
sist ja kolla med honom lår ja ac 100% på minus..även omja tyckte min rosa-blommiga-frotte' tröja va ganska metal..ooo så fel jag hade;)..

men ni sköt om er alla! här rusar jag runt..i en tid som är så hektiskt..men jag säger det igen.
 Friden är min:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

heej! :) haha..blev lite inspirerad idag när du tyckte ja sku laga en egen blogg..så nu e de fixat :) adressen är: idamatildah.blogg.se

read and enjoy! heh

2006-11-23 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0