det är fullt upp..

men idag så har det varit en lugn dag..:)
sovit ganska länge..oj de e härligt att vakna upp utvilad..men jag tror mig ha sovit snett för jag har ont i nacken som resulterat i huvudvärk..

läst på religionsprov och sökt min fader..
haft andakten på familjegudstjänsten och vandrade sedan hem, en vandring med jesus...
vattnet flödar nu igen i bäcken:)

en ny vecka, veckorna går så fort..
min syster är en väldigt duktig skribent..hennes noveller borde hon skicka in till Hans mörner tävlingen..ja en av dem jag läste skakade om mig totalt..

somaren känns nu ganska långt borta..men ja julkänslan börjar smyga sig på och den är ju mysig..
vilken fin sommar det var.
vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0