Dagen av jaa..vaddå?

Jaa..oj vilken intressant dag..fast det tycker jag ju varje dag är nuförtiden..:)

Ja iaf EXKURSIONSDAG..jag min lilla hade glömt bort detta men vaknade med ett ryck i morse och insåg att jag inte har fixat nån skjuts..det blev en del ringas hit och dit men visst fixade det sig till slut..
Jaa..vad skall man studera!? ja nog finns det X antal svar på den enda pytte lilla frågan..
mm..Jag åkte me netti till sjukis..jaa vi såg efter nåt som borde vara skolan.."där" en massa stiora hus..bra ide! ja vi kom dit och ja hittade en parkeringsplats i denna vintriga dag och ja..men hmm vilket hus? kanske det där!?..nähä...psykiatriska enheten...hmm..

Cicci ringer och förklarar att "nämen ett gult stort hur"..eh maniln netti och jag ser oss runt..ja vi ser då inget annat än stora gula hus..eh..

snart kom vi iallfall fram till att vi var på fel plats..:P..
mmm men den där gården till psykiatriska enheten..det var nån intressnt atmosfär över hela det stället och det lilla kapellet i mitten av alla byggnader..det är sådana där stunder man skulle vilja skriva en bok..

nå ja godislågor "snillepiller" som det heter på SYH..gott va de iaf..
vidare till scenkonst i academill huset..ja teater, det finns liksom inom mig på nåt sätt även om jag inte låtit det komma så mycket till yttryck men jaa..improvisiation, röstteknik, scenografi, regi..ja nog lät det väldigt intressant..det började klia i fingrarna lite..

Efter pasta vid prima vera...två av mina vänner (flickor) har tänkt sig fara in i milin..och ja nea tänker på polisskolan..alla vi runt samma bord insåg att vi ska studera helt olika saker..tänka sig..alla ska vi gå skilda vägar..

Sedan bar det av ti PF-peffan..sit jag troligen kommer söka..tja..stora områden..
mm det blir nog hit jag söker..det är nog det här som jag vet om nu iaf..
Sedan vill ja ju bli Ungdomledare men de kan man ju vara vid sidan av sitt arbete, för det är nog något jag hemskt gärna vill!

Sandra frågade mig vad jag skulle kunna tänkas bo i framtiden och oj vad jag inte hade nåt svar..
det är nog min pojke som bestämmer det kom jag fram till...jaa vem det nu är;)..!?
Men ja men troligen no en fin en:)...

jaa en intressant dag fortsatte me musik historia och sånglektion..vocalist-sångtävling om att få spela in en skiva..ja de sku no va nåt..men vi får se..
har just nu bakat lite kakor till Benjamins kalas på Lördag, min lillebror fyller 10 år..ja han blir no stor juh..
sitter med förklädet på:P..

sköna tider..har massor men oj vilken frid gud fadern ger..allt som tynger får man ju lämna inför hans kors..mm..

människor ja saknar.. Hanna120297-13CamillaJosefineDaveRebeckaKajsa120297-7SaraChristoffer x2Rebecka

Kommentarer
Postat av: Linnea

E de Voice-tävlingen du talar om? Ska du va med? :)

2006-11-20 @ 18:27:48
Postat av: nicolina

jo ja ha tänkt de...inte först men äh de e ju en kul grej:) så varför inte:)! själv då ska du va me?
ja ha hört att de e ganska många som redan skickat in..

2006-11-21 @ 12:21:03
Postat av: Linnea

va roligt, då ska ja heja på dej :) nä, ja ska int va med.. men ja ska va "coach" åt en som ska va :) Så ja får heja på er båda :)

2006-11-23 @ 09:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0