Söndagen:)

jaa så var det söndag idag. Tänk att det vankas jul det ser det inte ut som utanför mitt fönster..
det skulle vara trevligt med Snö:)..men jaa jag ber att det skall komma..

Igår blev det hemmdag utan att egentligen göra så mycket..men på kvällen bar det av med mama för att hämta jossan från Malax, sedan så vadnrade vi i regnet emot Trefaldighetskyrkan för pedavoces julkonsert..
underbara sångare är de nog. mm kanske jag infinner mig där om det blir peffan för mig, vilket jag tror..
Det var härligt med julsånger och jag glömde totalt bort att det regnade utanför de stora kyrkfönstren
det var som lovsång som ekade mellan väggarna och som öppnade mina ögon för det underbart fina kyrkan.
mmm..

choklad åts under tiden så att vi riktigt kunde njuta..;)

hemåt bar det sedan..och jossan och jag spenderade några timmar åt nostalgitrippen..Eva & Adam..
läskigt nog kunde man ju nästan alla repliker utantill:)
tiden går..och förändras..

Idag har jag spenderat en hel del tid med pappa för att spela in bidragen till vocalist tävlingen..
mm..
det gick nog nästan vägen utan att utrustningen krånglade en hel del..:)
nåjaa..
sedan blev det möte i min lilla församling..

nu e jag hemma på väg att snart gåmoch sova..en ny vecka? jo tydligen..

"So I lay my head back down, and I lift my hands and pray to be only yours. I pray to be only yours. I know now your my only hope"




Kommentarer
Postat av: A-S

jag ber också att vi ska få snö! :)

2006-12-06 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0