ojjsan..

oj inget skrivet har det blivit på ett tag..så upptagen jag är..

Men jag kan berätta klart om lördagen..
det blöev så alltså sitz vid oliver's in..god mat , gemenskap, en del lekar, som bingo och så ska de låta:)
Alkoholfritt för vår det givetvis..så coca cola blev iställe eftersom jag inte visste att man kunde få MJÖLK:) men nu vet ja till nästa gång..
åttiotalsmusik, och åttiotalskläder:)

men vi underåriga måste sen fara efter ett tag..
jag och sandra sa hejdå och gick ut på torget för att spendera en tid..
vi fick några nya kontakter med några pojkar som skulle ha me oss till deras..öh..vi bara "Nä!"
..så fick jag prata finska också..de e nog väldigt kul:)
haha och som vi så ut..åttiotalsklädda hör liksom hemma där de e maskread..men de va trevligt att få några nya kontaker och så..:)

oj vilken vecka..tänk att det är december nu:) helt galet!

morgonsamlingen igår me ng-gruppoen de var trevligt och gick bra. fick sjunga lite och så:)..
gud är trofast. och sedan igår blev det glöggkväll hos cicci med julstjärnor, pepparkakor,glögg och alfapet!

annars nu sitter jag hemma och vi håller på julstökar:)
julkalendern verkar ju riktigt bra igår också:)

och denna månaden blir man arton..mm..man blir ju gammal..fast när jag sa det suckade mamma:) hon har nog en större insikt i Hur "gammal" man egentligen är som artonåring;)..

Att vandra med jesus, nog är det en vanding alltså! tack för alla som stöttar mig i förbön!
glad lilla jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0