oj jaa..

Vilka dagar man har nu när det är jul..varje dag har en massa att erbjuda;)
oj jaa..
Igår va en helt hysterisk dag..underbar men hysteriskt!

Skolan gick bra och så..
men sen blev det tid för musik historia..och nervositet inför gehörsprov 3/3 sångprov att sjunga från noter..
men lektionen va trevlig..

mitt under lektionen ser jag att jag har fått mess..
Och jaa Jag har gått vidare och är bland de tolv som går till semifinal:)
de va en lättnad..

sen blev det tid för gehörsprovet eftersom jag redan blivit underkänd en gång så va de väldigt spännande..
min syster skulle också ta de eftersom inte heller hon hade klarat sig förra gången..
mm..de gick ja inte bra men jag är Godkänd.
skönt va det! det är ju ursvårt..

sen bar det av till gymnasiet där jag skulle ha sångmatine'..
min sjunde tror jag:)
så de va soundcheck och så..mm vilken ljus i micken. som en bunker:P...men va kan man..
konserten började klockan sex...
jag blir nervös varenda gång jag skall uppträda..men de e bra:) då skärper man till sig och får en kick då man sen står där..
min tur..
Beautiful disastre..
jo sjöng från mitt hjärta...
det gick väldigt bra..det är underbart att sjunga..även om det låter som i en bunker.
jag trivs så att säga:)
jag är så tacksam att jag fått en sån gåva..

kvällen var det tänkt att jag skulle spendera i biblioteket men strengs plockade upp mig..
så de blev till kvevlax hemma hos Mårten streng och han fru LEna.
vilken kväll, underbara diskussioner om tro och vardagsliv.
tack..
gud leder en på underliga vägar...hos dem har jag inte varit sen jag var typ 9 år gammal..

hemma klockan tiotiden..tid att plocka fram luciakläder och ställa klockan på 5.00:)

så nu e jag lite trött efteratt vi många abin har varit och lussat för lärarna:)
men jag är glad som bara den:)
ettorna i skolan hade ordnat ett fenonmenalt luciaprogram!
tack!

och nu ng-samling:)...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir glad på nåt sätt när jag läser dina blogg inlägg:)

2006-12-14 @ 19:29:08
Postat av: nicolina

va roligt:)

2006-12-16 @ 09:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0