nicolina.

tankar.


vem är hon då?
hmm..

jag sjunger mest hela tiden.
jag är nykterist.
jag bär en true love waits ring. (ta reda på vad det betyder om du inte vet:)!)
jag biter på naglarna.
jag är en hemsk godisgris.
jag har ridit i tre år då jag var liten, men eftersom jag bara satt och längtade efter mitt lördagsgodis kom jag fram till att det nog inte var nåt för mig.
jag har dansat i 5 år, sedan tog musiken över.
jag bär lite alternativa kläder, men ibland vill jag nog se ut som alla andra.
jag tycker bibeln är en bra bok.
jag är väldigt dåligt insatt i politik.
jag skrattar lite underligt, men glad är jag och det är ju det som räknas.
jag kommer troligen fara ut som missionär nån gång i framtiden.
jag är nog en liten drömmare.
jag tycker det skulle vara svårt att vara vegetarian.
jag är pacifist.
jag har en favoritfrukt: Persimo.
jag liknar min mamma.
jag äter hela äpplet (ja hela skrutten också!)
då jag äter mina knäckebröd ser de ut som rallybilar.
jag är usel på motorer.
jag tycker om att rita (men det blir sällan av.)
jag tycker väldigt illa om technomusik.
jag skulle vilja skriva en bok, men min syster är bättre på det där att skriva.
jag är på ett sätt tacksam för att få vara jag.







Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA då vet jag vem du är.

2006-12-06 @ 10:36:12
Postat av: Anso

vad betyder pacifist? :P

2006-12-06 @ 12:11:26
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: nicolina

hmm..pacifist är att man är emot krig..

2006-12-06 @ 15:50:05
Postat av: Matilda

haha :) du skrattar väl int konstigt?! du e söt!
va int du nångång i tiden absolutist? ;)
Det kom fram idag att ja e absolutist för några i min klass..vilket säkert i deras ögon stämmer.
men ja..helt absolutist e jag väl inte då jag dricker nattvardsvin å ibland kan smaka lite smått?
eh..

2006-12-07 @ 17:05:14
Postat av: Hanna Elo

Jag äter också hela äppelskruttet :D

2007-01-13 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0