jaa ni..

ja oj vad tiden går, nu har jag nog inte skrivit på ett tag men ähhde ser ni ju själva..:)
men jaa saker händer.

just nu är jag väldigt trött..ja det är nog en blandning av en massa olika saker...
men jaa fyllt har jag..nu är man 18..
de känns inget speciellt..:) men helt roligt är det ju nog!

skönt med jullov...jag äter typ hela tiden och jaa:) julmat e nog gott!

julfesten gick jättebra..de va hur roligt som helst även om vi inte hade övat så jättemycket:)..
haha men jaa vi hade nog underbart roligt...

fame-dans
teater
äckelsgrejen (med tandborstar nån kanske vet:))
abidol
ferdinand
tingeling och hans vänner (dans)
tysk rocklåt
stomp under studentexamen
häsningar från byarna (solf, kvevlax, replot och smedsb)
lärarnas dans
körsånger
arne
penkkis dokumentären
tomtemor Rose:)
älskade perre låten.
rädda Lena kampanjen.

och en del andra inslag..:)
roligt som få hade vi iallfall:D

de börjar nog nästan kännas jobbigt nu att det snart är slut med skolan alltså..alla klasskamrater!
mm..

mmm hemma nu en längre stund..
matilda kom till mig på släktkalaset och sov över..skönt att ta igen lite den tiden hon har varit borta..
ocvh shoppa de sista julklapparna på lördagen:)..
mm tänk att de e jul tänkte jag nog då..

Mne de blev nog en bra jul även utan snö.
underbara presenter!
jultomten:)..brA julkalender iår!

mm imorgon bär det av till midvinterveckan..lite underligt..men det blri säkert välsignat!
ajö.





Kommentarer
Postat av: lotta

grattis :)

2006-12-27 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0