hej hå.

jul

oo jaa tänk nu är det helg igen, tiden går så snabbt nu och den är så odefinierbar den tid som ändå förlöper..
nu är det jul nästa helg och bara sex dagar kommer jag vakna upp och vara sjutton..

oj vilka veckor jag har, hur mycket program som helst..men en massa roligt!
Julfesten, filmen vår..
den ska jag nog börja klippa ikväll och i morgon..
oj vilken intressant dag det var igår...
skoldag och jaa sedan for jag till stam diskuterandes med vico..
himlen var ju helt ljuvlig igår..så underbart vacker!

väl inne i stan gick jag till prisma där min familja var och handlade..
efterlite annat fixas så for vi till Rax för att äta..så länge sedan jag ätit där..sallad e nog underbart gott!
träffade najja i kassan så länge sedan jag träffat henne.

Sedan skjutsade de mig till sion där jag fick ta itu med dekorationer och jultårtstillverkning:)!
sedan blev det ett sjå då mamma inte dök upp med mina strumpbyxor..så jag fick springa till minimani för att köpa egna då..
:)
kvällen blev nog lyckad. Cilla och Macke var jätteduktiga!
lekar,sånger,mat,sketch(som cilla,cicci och jag hade), dans,sångimpro,lucia,dikt, bingo...ja en hel del alltså..
eftersom det sjungande julgranen hade föreställning då så var det mindre folk än vanligt men det var trevligt ändå:)
Ringlekarna kom till sista och tja jag insåg nog att det kanske inte är et av mina kalla att leda sådana men tja där hamnade jag:P
nåja haha de blev ganska skojjit trots (eller just på grund av) mina dåliga förklaringsegenskaper:)
ganska sent efter att ha talat med folk bar det hemåt runt ett-tiden i benna N.s pappas bil..
godnatt efter en bönestund med systern min.

Tack fader för allt du ger!


Kommentarer
Postat av: mickan

kuul blogg....ja visst är det grymt hektiskt när det vankas jul:)

2006-12-16 @ 20:30:12
Postat av: Matilda

hm...å jag som trodde du fyllde 18 ;)

2006-12-17 @ 08:32:55
Postat av: Matilda

eh..glöm de.. :D jag läste: om bara sex dagar kommer jag vakna upp å vara sjutton...

2006-12-17 @ 08:35:22
Postat av: Sofia

jaa Nicco, evigt sjutton? ;)

2006-12-17 @ 11:24:25
Postat av: cessi

jag saknar dig. österbotten. er.

2006-12-17 @ 20:36:52
URL: http://chikibambah.spaces.live.com
Postat av: ida

hej Nicco!
d e roligt att surffa runt o hitta bekantas bloggar =) nu har ja hittat dej! önskar dej e fridfull juletid. //Ida Karlsson

2006-12-19 @ 12:27:32
URL: http://iik.blogspirit.com
Postat av: Kajsa

Grattis Nicco!!

2006-12-22 @ 21:44:54
URL: http://kajsoli89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0