gräset är grönt..

oj jaa..idag kändes det nog inte lika farligt att det inte finns nån snö..kanske jag börjar vänja mig..

men nog tycker jag ändå det skulle bli underligt med en julafton och ute är gräset grönt..oj nej aksnke jag stannar inne då..de e ju mörkt så man kan ju alltid föreställa sig att det är snö ute..
men ännu skall vi inte dra förhastade slutsatser..det kanske kommer snö trots allt..

tänk nu är det helg igen..

En hel del håller på i mitt liv...
En hel del med övaset innan Julfesten som alltid abina planerar och står för program..
En och en halv timmed show..med sång, dans, teater..ja vad man än hittar på..det blir nog roligt..och det övas överallt i skolan, olika grupper , filmer görs och koreografier sätts ihop:)

Sedan har jag lämnat in mina bidrag till Vocalist- tävlingen..så vi får se då..
det är så svårt att hitta bRa svenska sången som är snabba! Jättesvårt..för ja vill inte sjunga någå abba eller nå annan sliskig schlager..så de gör det Supersvårt;)..
så det blev en som halvsnabb av Uno Svenningson; Vågorna och sedan only hope.

det kommer meddelas i nästa vecka vilka tolv som gått vidare..

jag älskar musik..det komer jag på vid jämna mellanrum.

Sedan har jag äntligen fått Nya glasögon..alla som umgåtts med mig har sett att mina gamla ghar bort ena skalmen..haha de e nog lite roligt då man tänker på det!
Men nu har jag nya iallfall..:)

Massa händer hela tiden..
oj nu ska ja snart gå och se på julkalendern, de har faktiskt lyckats iår tycker jag.

Sedan skal det börja tagas körkortet mitt..ingen rast eller ro;)..
mm..
två veckor kvar av mitt Sjuttonde år..mm..
jag är så tacksam för allt som gud har gjort under det här året!

kör försiktigt alla där ute sedan då det blir snö..det vill jag tro att kommer snart:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, jag kan int vänta å se hur du ser ut i dina nya brillor ;) å ja..lycka till me tävlingen! du e duktig!!

2006-12-09 @ 22:05:32
Postat av: nicolina

haha sofia tyckte jag liknade dig:) så kanske har vi lite samma stuk på glasögonen;)..
haha som att vi inte skulle likna från förr;)..

2006-12-10 @ 18:59:36
Postat av: Matilda

:)

2006-12-11 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0